Sunday, November 29, 2009

selamat datang......huaargh!!!

ini kali pertame aku memperbuatkan blog, selama ni dok kutuk orang sane sini wat blog, last2 aku pun terpalit juge dengan kebagusan blog ni...sejarah aku dulu mase blog ni mule2 wujud, aku cakap kat member2..

member2: aji, hang x nak wat blog

aji:[geleng kepale sambil gigit ayam goreng]..
member2: pehal''

aji: kalo kome nak tau,[sambil sandar ke belakang kerusi] blog ni untok budak2 kaye je, mase 2 bapak die x bg die beli eskerem, die nangis2 then die tulis blog.' bapak kite tak bg beli eskrem'

member2:[bebisik sesame sendiri] shehhashhehhsahhhehhhashh..[angguk2 paham]

disebabkan inilah aku menahan diriku untuk membuat belog ini kerana setiap kali hasrat itu diutarakan, member2 aku yang jadah2 belake akan menyaon aku dengan perkataan...aji, budak jual eskrem tu cane!.........hahahahaha...

tak lawak sudah, gelak wat ape.

[ini kisah benar]

s.k: jang
oper
nik
dan sebagainya..

1 comment:

  1. Apalah banagan sgt blog hang ni....5 kali dh aku nk comment,btl ji dl kita kutuk blog ni kaw2 smpi aku buat sndr kt bilik aku blog....la ni xleh watpa dah...dok tls blog je la....smpi brp lgkh aku jln pun aku nk gtau dlm ni, pjg janggut aku smua aku nk letak

    ReplyDelete