Thursday, October 28, 2010

Aku seru tenaga alam..........!


salam kepada semua orang yang tahu kewujudan aku di muka bumi ini
ingat tak cite nie??
gile..mase form 5 dulu..cite ni ade kat tv 2 pagi2 ahad..aku ngan member2 kat sekolah sanggup wat gotong royong awal2 pagi semata nak melangut depan tivi..yang junior jgan harapla nak duk depan..fuhh..memang layan citeni...ade sekali 2, si goku yang hebat cama aku ni..lawan ngan sape ntah, lupe dah name binatang tu..tak menang2...last2 goku mengeluarkan senjata rahsianya,,,bola jiwa..........wuuuargh....

bile nak wat tu...goku angkaty dua2 tangan naik atas,,pehtu die cakap..wahai dunia..pinjamkan aku tenagamu..peshtu dalam tv tu tunjukla segala manusia, batu,cicak, kereta kebal, mesin jait, sampah sarap, sume pnjamkan tenaga kat goku.....masalahnye...dalam nak jadi bola jiwa tu ..maula ade 3 episod cite ni..bodo gile lame kot. angkat tangan gitu,,sume alam jadi gelap...yang tengok tivi ni pon bodo jugak..tunggula besabor nagn cite tu...kirenye dalam tige minggu (3 kali ahad) baru siap bola jiwa si goku ni..

samela aku ni..dalam usaha nak manyiapkan asigmnent yang mensialkan diri ini...( aku bangun dan angkat tangan ke atas)..AKU SERU! TENAGA ALAM! BANTULAH AKU MENYIAPKAN KEJADAH ASIGMENT INI.....................................................

HAHAHAHAH.....subhanallah..melwak je...........

ya allah, bantulah hambamu ini..dalam usaha murninya membanggakan mr victor dengan assigmnet ini..amein..

1 comment: