Saturday, March 19, 2011

ehsan

dulu nak cite...mase zman janggut bru nak tumbuh...aku ni mcm setan barannye...benda cket je melenting mcm kne rasuk...segala manusia tau..adik2 aku bangsa yang paling tau...tapi bile janggutnmakin panjang...baran tu ntah g mane aku pin taktau...aku jadi bngse yang....gile sejuk ati pename ntah...mcm sabar x btahap...memng cepat lembut ati...cepat kesian...aku mcm pkir benda tlalu sgt...pdhal sakit...tapi aku redah gak...aku rase benda tu aku x patut tnye....leh let go je...tp aku nak jgak tnnye...patut leh biarla...tapi aku nk jgak takecare...ble dah tak de aku jadi x mcm gile...tapi mase tengah adap tu cam cool...aji coolll...pyah nak kuar mlas la...x maula....pedulik ape...bukan pyah nak kuar...die mcm x ad dlam skema otak aku...sakit kekadang...tapi aku mohon pd tuhan yang bagi aku benda ni....biarlah...kalau tkdirnye..aku ni memng kne tolong sgala bangsa mnusia...dan dengan care tu dtg berkat tuhan dalm stiap tapak aku langkah...aku redha....aminnnn

No comments:

Post a Comment