Tuesday, February 8, 2011

Berader....

hari tu..hari tu la..aku masuk pertandingan nyanyian lagu puisi..benda yang ad dalam paper kat entry bawah 2..yang aku masuk paper tu ..hahahaha..
yang aku nak cite ni..gambar ni la..aku berjumpasuaramahmesra ngan abang ramli sarip terbaik dalm dunia...brader ni memang gua punye feveret la..mau taknye..aku buat lagu puisi pun inspired dari die...suara die ...becakap pun dan macam menyanyi..aku ni puji lebih2 dah macam gay pun ade..tak adelah...brader ni memang tebaik kot...ayat killer die cakap kat aku.."acik ni...suara purba"...gile ah..

gambar ni napak cam blur2..sebab amek dari kamera aku...hempon DSnokiaR anugerahan ateh aku...aku ni realistik..tangkap je gambar pakai kamere ni..maleh2 mtak2 pjam kamera orang..
oleh itu sila hormat ...whuargh!!

1 comment: