Thursday, February 24, 2011

tak hengat dunia

ari ni aku main futsal tahap tak ingat dunia...
gile dme wat futsal 24 jam
lame tu..
main dua jam pun dan mencungap...

tak la main stret 24 jam...adela 2 jam skali..tapi jadual tim aku stat pukul 9-11-1-3-5..
memang gile..
yang problem aku bukanlah berkarisma tinggi seperti bekem atau mesi..
selincah evra atau mateja kezman..
aku ni hugh jackman je...penah tengok die main bola???(lek la nuga)

mencungap...itu sahaja ungkapan yang dapat di lancaukan
gile sape leh main tak renti2 lari tu..
bile berbicara tentang saiz..
aku tak puas hati..
ade je yang lagi besar...tapi laju..

aku perlu berazam..lajukan langkah seiring dengan perlahankan degupan jantung..
kerja berat..
main bola memangla tak tere..
bagi chainsaw kasi aku tebas hutan tengok..
tak pun kasi aku mesin rumput ..
tak pun lestik burung..
tak pun tak pun..



No comments:

Post a Comment